voimassa 5.3.2025 alkaen
Verkkokauppa
AutoMasa (Y-tunnus 3175102-6, Osoite: Harkkotie 6, 33470 Ylöjärvi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, alle 18-vuotialle huoltajan suostumuksella, sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta tai sähköpostilla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Yhteystietojen oikeellisuudesta vastaa asiakas. Esimerkiksi virheellinen osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoite voi aiheuttaa toimituksen viivästymisen tai jopa esteen sekä ylimääräisiä kuluja. Puhelinnumero ja sähköposti ovat lähtökohtaisesti tietoja joilla ilmoitetaan paketin saapumisesta, puhelinnumero on oltava sellainen johon voi lähettää tekstiviestejä ja sähköpostiosoite tulee olla voimassa oleva sekä täysin oikein kirjoitettu.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupassamme voit maksaa kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksuilla, yleisimmillä luotto- ja pankkikorteilla, mobiilimaksutavoilla ja lisäksi tarjoamme kattavasti erilaiset luotto- ja osamaksutavat. Paytrail Oyj toimii maksunvälittäjänä verkkokaupassamme ja vastaa siitä, että maksut välitetään reaaliaikaisesti varmasti suojatussa verkkoyhteydessä. Takaamme siis maksamisen turvallisuuden, kun maksupalveluamme käytetään. Paytrail on yleisin Suomessa käytetty maksun välittäjä. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa sekä Safe Pay sertifikaatti.
Lue tarkemmin verkkokauppamme tarjoamista maksutavoista tästä
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilausvahvistuksesta ilmenee tilauksella annetut tiedot. Tiedot kannattaa tarkistaa ja olla välittömästi yhteydessä mikäli niissä on virheitä.
Jos tilausvahvistusta ei tule(tarkista myös roskapostit), ole olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.
Toimitamme tilaukset:
– Postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
– Matkahuollon kautta
Toimitusaika
Useimmat tilaukset(yli 98,5% tilastot vuosilta 2024-2025) käsitellään 1-3 päivän kuluessa. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1- 4 päivää mikäli tuote löytyy varastostamme. Osa tilauksista vaatii erillisiä toimenpiteitä tai muuta ylimääräistä työtä, joten lupaamamme toimitusaika johon asiakkaan tulee varautua on enintään 14 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Posti
Perillä pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä.
Posti – Express-paketti
Jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä klo 14.00 mennessä useimmilla yhteysväleillä.
Matkahuolto Lähellä-paketti
Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä. Pääsääntöisesti perillä parissa päivässä.
Matkahuolto – Jakopaketti
Toimitus kotiisi, perillä pääsääntöisesti parissa päivässä.
Matkahuolto – Bussipaketti
Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä. Perillä pääsääntöisesti parissa päivässä.
Palautus ja vaihto
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote, tilausnumero ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen automasa (at) automasa.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 7 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Pyydä Postin tai Matkahuollon palautusnumero asiakaspalvelustamme, niin paketin lähettäminen on sinulle maksutonta. Ilman pyyntöä asiakas vastaa palautukseen liittyvistä kuluista itse. Suuret ja raskaat lähetykset(pituu yli100cm tai paino yli 4kg) voi palauttaa normaalisti palautusnumerolla, mutta tällöin kannattaa ensisijaisesti asioida Postin palvelupisteellä, suurista palautuksista perimme 12,00e käsittelymaksun(pelkkä palautus). Liitä kopio peruutusilmoituksesta yhteystietoineen tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Normaali palautusoikeus ei koske ohjelmistotuotteita. Käyttöönotetuilla ohjelmistotuotteilla ei ole palautusoikeutta. Myöskään niillä ohjelmistoilla jotka ladataan sähköisesti tai asennustiedostot/mediat toimitetaan sähköisesti ei ole palautusoikeutta. Normaali palautusoikeus ei välttämättä koske myöskään niitä tuotteita, joissa on lisensoituja tai muita käyttöönotossa aktivoituvia ohjelmistoja. Tällaisissa erityistapauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme p.0504650890
Outlet tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Outlet-tuotteet on merkitty selvästi tuotteeseen merkillä “Outlet”.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilausnumero. Palautamme maksamasi summan koskien tuotteiden kokonaishintaa kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa siitä kun tuote on palautettu ja todettu alkuperäiskuntoiseksi. Maksu palautetaan automaattisesti sille maksutavalle jota on käytetty tilausta tehtäessä.
Palautusosoite:
AutoMasa
Harkkotie 6
33470 Ylöjärvi
Tilauksen ehdot erikoistuotteet
Asennustarvikkeiden kohdalla pätee myös normaali 14pv palautusoikeus ja muut ehdot muilta osin, mutta pidätämme käyttämättömien ja myyntikuntoisten tuotteiden hinnasta 25% käsittelymaksun. Tuotevaihdoissa emme veloita käsittelymaksua. Jos siis olet tilannut vääriä asennustarvikkeita, kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä meihin, niin löydämme luultavasti sopivan tarvikkeen tilalle ja vaihto onnistuu helposti.
Koskee ainoastaan seuraavia tuotteita:
– audio asennustarvikkeet
– kamera asennustarvikkeet
– sähkötarvikkeet
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 30 euron maksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 2 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/Matkahuoltoon.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden ehtojen muuttamiseen ilmoittamatta.